مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 23:022022-03-10فرهنگي

ضرورت استفاده از ابزار هنر در وانفسای بمباران اطلاعاتی دشمن/مخاطب متفاوتی داریم


مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با استفاده از ضرورت استفاده از هنر در وانفسای بمباران اطلاعاتی گفت:در این میان تئاتر از رساترین هنرهاست که بر ذهن مخاطب تأثیر ماندگار دارد.

- اصفهان-مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با استفاده از ضرورت استفاده از هنر در وانفسای بمباران اطلاعاتی گفت:در این میان تئاتر از رساترین هنرهاست که بر ذهن مخاطب تأثیر ماندگار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنبود امسال شاهد برگزاری پنجمین جشنواره بودیم.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) ادامه داد: امیدواریم سال آینده جشنواره تئاتر روح الله به جشنواره ملی تبدیل شود و جمع بیشتری از اهالی هنر را با خود همراه کند.

وی در ادامه با بیان اینکه همه می دانیم که در دنیای امروز که به عصر ارتباطات موسوم است در ثانیه در معرض امواج اطلاعاتی قرار داریم، گفت: این ویژگی دوران حاضر است که تا یک دهه قبل حتی قابل تصور نبود.

نباید با مخاطب بی تفاوت و غیر مسئولانه برخورد کنیم کمساری با اشاره به اینکه امروز دورانی را تجربه می کنیم که فضای مجازی همه اقتصائات سنتی را به هم ریخته است که امکان جدیدی است که باید بهتر و بیشتر از آن برای انتقال پیام به مخاطب استفاده شود، تاکید کرد: در این میان نکته مهم این است که نباید با مخاطب بی تفاوت و غیر مسئولانه برخورد کنیم بلکه ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ابزار هنر در وانفسای بمباران اطلاعاتی دشمن/مخاطب متفاوتی داریم

ضرورت استفاده از ابزار هنر در وانفسای بمباران اطلاعاتی دشمن/مخاطب متفاوتی داریم