مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-10اقتصادي

خط سه مفتول های پیش تنیده در خوانسار بهره برداری شد


خط سه مفتول های پیش تنیده امروز پنجشنبه با حضور استاندار اصفهان و هیئت همراه در شهرستان خوانسار افتتاح شد.

- ، جواد ناشرالاحکامی مدیر کارخانه پیش تنیده خوانسار روز پنجشنبه در آیین افتتاح خط سه این کارخانه که با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: مرحله دوم کارخانه صنایع فلزی عملیات حرارتی مخصوص مفتول های فولادی پرگرین است و در این کارخانه مفتول های به قطرهای چهار تا 14 میلیمتر با ظرفیت تولید سالیانه 20 هزار تن مقاوم سازی می شود.

او افزود: مرحله اول این کارخانه برای 55 نفر اشتغال زایی داشته است که در مرحله دوم نیز 32 نفر به این آمار افزوده خواهد شد.

ناشرالاحکامی گفت: برای اجرای مرحله دوم این مجتمع تولیدی 350 میلیارد ریال و ارزی 150 هزار یورو هزینه می شود و این مرحله نقش مهمی در افزایش بهره وری مفتول ها و کاهش ضایعات خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر استاندار اصفهان همچنین در سفر به شهرستان خوانسار علاوه بر افتتاح خط سه مفتول های پیش تنیده یک نهال هم در بوستان عسل این شهرستان غرس کرد و اجرای طرح اقدام ملی مسکن هم در خوانسار آغاز شد.

بازدید از کنار گذر شرقی این شهرستان، طرح در حال اجرای فاضلاب شهر خوانسار، صنایع نساجی هلال و قوس 1800 متری مسیر خوانسار به دامنه نیز از دیگر برنامه های استاندار در خوانسار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط سه مفتول های پیش تنیده در خوانسار بهره برداری شد

خط سه مفتول های پیش تنیده در خوانسار بهره برداری شد