مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-10اقتصادي

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات بین شهرستان های بوشهر ضروری است


استاندار بوشهر خواستار ذخیره سازی کالاهای مورد نیاز در ایام نوروز شد و گفت: رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در بین شهرستان های استان بوشهر ضروری است.

- ، احمد محمدی زاده ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: به پشت میزنشینی اعتقادی نداریم و تاکید ما بر انجام کار میدانی و جهادی است.

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی باید هر هفته یک روز را در تهران برای جذب اعتبارات ملی در وزارتخانه ها صرف کنند افزود: مدیران یک روز در هفته نیز باید به شهرستان ها بروند و مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی و دنبال کنند.

استاندار بوشهر از تخصیص هزار میلیارد تومان در حوزه عمران شهری بوشهر در سال آینده خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با این اعتبارات شاهد تحول مطلوبی در عرصه شهری باشیم.

وی رونق تولید و ایجاد و توسعه اشتغال را یکی از مسائل مهم و ضروری در استان دانست و اضافه کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و قوانین موجود تدابیری اتخاذ شده که واگذاری زمین و صدور مجوزها در سریع ترین زمان انجام شود.

محمدی زاده با تاکید بر تدوین برنامه متمرکز و نظام مند برای هزینه هایی که در مسئولیت اجتماعی توسط نفت، گاز و پتروشیمی در این استان انجام می شود افزود: رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در بین شهرستان های استان بوشهر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات بین شهرستان های بوشهر ضروری است

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات بین شهرستان های بوشهر ضروری است