مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-10سياسي

سند راهبردی توسعه مازندران عملیاتی شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تهیه سند راهبردی پیشرفت و توسعه استان توسط نخبگان بسیجی خواستار عملیاتی شدن این سند شد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر پنجشنبه در مجمع بسیجیان شهرستان ساری با اشاره به تهیه سند تحول پیشرفته و توسعه استان خواستار عملیاتی شدن این سند شد و گفت: همچنین طرح های متناسب با زیست بوم باید تهیه و اجرا شود.

وی با عنوان اینکه تهیه سند راهبردی پنج ساله توسعه پیشرفت استان را جهادی و انقلابی و پیگیری برای اجرای این سند را الزامی دانست و با اشاره به درپیش بودن سفر رییس جمهور گفت: امیدواریم نتایج این سفر منجر به رشد و شکوفایی استان شد.

وی اخلاص را زمینه ساز خودسازی برشمرد و دستاوردهای جدید و علمی سپاه در تولید پرتاب ماهواره نور را ستود و گفت: این ماهواره بسیار پیشرفته بوده و از نظر علمی حائز اهمیت است.

آیت الله محمدی لایینی راه اندازی بزرگترین کارخانه واکسن سازی غرب آسیا و خاورمیانه را از دیگر دستاوردهای ایران اسلامی بیان کرد و گفت: این موفقیت ها سبب ارتقای امید و اعتماد مردمی می شود.

امام جمعه ساری تاکید کرد: باید دست کسانی که بیت المال دست درازی می کنند و سبب ناامیدی مردم می شوند را قطع کرد و کانون های فساد و مبارزه زیرزمینی زیادی وجود دارد که باید با آنها برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی توسعه مازندران عملیاتی شود

سند راهبردی توسعه مازندران عملیاتی شود