مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:122022-03-10اقتصادي

نقش معادن در آلودگی آب کردستان بررسی شود/معادن استان مورد حمایت قرار می گیرند


اگر عملکرد و فعالیت معادن موجب آلودگی منابع آبی به آرسنیک شده باید توسط یک تیم قوی بررسی و یک نتیجه روشن به مردم ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای معادن استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار کرد: امکان سنجی و هدایت سرمایه گذار به سمت معادن از نکات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر ارائه مشاوره تشکل های بخش خصوصی ماند خانه صنعت و معدن به واحدهای معدنی، عنوان کرد: از واحدهای تولید در دو بخش صنعت و معدن حمایت می کنیم لذا آنها هم باید حقوق دولتی را پرداخت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: سال آینده فعالیت عمرانی در کشور و استان گسترده می شود و همه رسته های مرتبط با ساخت و ساز قطعا پویاتر خواهند شد.

زارعی کوشا افزود: سلامت و امنیت از اشتغال و تولید مهمتر است اما این نمی تواند بهانه ای برای مانع از تولید باشد.

وی ادامه داد: اگر عملکرد و فعالیت معادن موجب آلودگی منابع آبی به آرسنیک شده باید توسط یک تیم قوی بررسی و یک نتیجه روشن به مردم ارائه شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: مردم مناطق معادن انتظار دارند صادقانه موضوع سالم بودن و یا آلودگی آب به آرسنیک به آنها اعلام شود لذا بررسی کنید اگر هم آلودگی وجود دارد باید برطرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش معادن در آلودگی آب کردستان بررسی شود/معادن استان مورد حمایت قرار می گیرند

نقش معادن در آلودگی آب کردستان بررسی شود/معادن استان مورد حمایت قرار می گیرند