مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-10سياسي

در ایام تعطیلات نوروز هرگونه ساخت و ساز متوقف شود


همه شهروندان و مسافرین عزیزی که به شهرستان سفر می کنند قانون گرایی و رعایت قانون را مد نظر داشته و سفر خوش و خوبی در تعطیلات نوروزی داشته باشند.

- ایسنا/گیلان رییس دادگستری بندرانزلی گفت: همه شهروندان و مسافرین عزیزی که به شهرستان سفر می کنند قانون گرایی و رعایت قانون را مد نظر داشته و سفر خوش و خوبی در تعطیلات نوروزی داشته باشند.

نادر اکبری، رییس دادگستری شهرستان بندر انزلی در آخرین جلسه شورای مدیریت و پیشگیری از وقوع جرم سال 1400 بندر انزلی که در دفتر مدیریت رییس دادگستری این شهرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: حسب اعلام منطقه آزاد و مسئولین مربوطه هرگونه پارک خودرو زیر پل منطقه آزاد ممنوع است لذا بر اساس این ممنوعیت اولا از پارک خودرو جلوگیری می شود و اگر به هر علتی جلوگیری ممکن نشود، پارک غیر مجاز منتهی به اعمال جریمه قانونی و حتی گسیل به توقفگاه(پارکینگ) خواهد شد و مسئولیت های اجتماعی و قانونی مربوطه را به دنبال دارد.

وی افزود: لذا تقاضا داریم قانون رعایت شود و شهروندان و مسافرین عزیز از توقف خودرو در نقاط پارک ممنوع و اسکان موقت ممنوع حتما خودداری کنند تا اعمال قانون برایشان رخ ندهد.

مدیر شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بندر انزلی با اشاره به اینکه امیدواریم شهروندان با رعایت قانون سال خوبی در کنار خانواده ها داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام تعطیلات نوروز هرگونه ساخت و ساز متوقف شود

در ایام تعطیلات نوروز هرگونه ساخت و ساز متوقف شود