مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-10سياسي

سرلشکر سلامی: برابر دشمنان دست برتر را داریم/هیچگاه مردم را تنها نمی گذاریم


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در میدان مرکزی همه مخاطرات و تهدیدات دشمنان قرار دارد، گفت: برغم تمامی توطئه ها، دشمنان ما امروز در تمامی صحنه ها شکست خورده و مستأصل هستند و برابر دشمنان دست برتر را داریم.

- فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در میدان مرکزی همه مخاطرات و تهدیدات دشمنان قرار دارد، گفت: برغم تمامی توطئه ها، دشمنان ما امروز در تمامی صحنه ها شکست خورده و مستأصل هستند و برابر دشمنان دست برتر را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه، گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور فرماندهان ادوار سپاه و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان این نهاد انقلابی، در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست صمیمی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، از پیشکسوتان سال های باشکوه دفاع مقدس به عنوان منادیان عزت، همنشینان شهدا، مجاهدان ایثارگر و شجاع و معماران تاریخ پرافتخار این سرزمین یاد کرد و گفت: حماسه آفرینی های سال های دفاع مقدس نه تنها محدود به آن دوران، بلکه ماندگار و درس آموز برای آیندگان در تمامی ادوار تاریخ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی: برابر دشمنان دست برتر را داریم/هیچگاه مردم را تنها نمی گذاریم

سرلشکر سلامی: برابر دشمنان دست برتر را داریم/هیچگاه مردم را تنها نمی گذاریم