مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-10سياسي

سپاه در برابر توطئه ‎ها و خباثت دشمنان ایستاده است/ هیچگاه مردم را تنها نمیگذاریم


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه در برابر توطئه ‎ها و خباثت دشمنان ایستاده است، تاکید کرد: ما هیچگاه مردم را تنها نمیگذاریم و به عنوان خادمان ملت در تمامی شرایط کنار آنها خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور فرماندهان ادوار سپاه و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان این نهاد انقلابی، در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در این نشست صمیمی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، از پیشکسوتان سال های باشکوه دفاع مقدس به عنوان منادیان عزت، همنشینان شهدا، مجاهدان ایثارگر و شجاع و معماران تاریخ پرافتخار این سرزمین یاد کرد و گفت: حماسه آفرینی های سال های دفاع مقدس نه تنها محدود به آن دوران، بلکه ماندگار و درس آموز برای آیندگان در تمامی ادوار تاریخ است.

وی با بیان اینکه جهاد زیباترین عمل صالح است و هیچگاه فراموش نخواهد شد گفت: با مشاهده وضعیت ناامنی های منطقه و جهان امروز آحاد ملت ایران با هر نوع تفکر و گرایشی، با زیباترین و دلنشین ترین تعابیر از حماسه های فرزندان نسل دوران دفاع مقدس یاد کرده و آنان را می ستایند.

سرلشکر سلامی در ادامه خطاب به فرماندهان و پیشکسوتان سپاه اظهار کرد: اگر امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و تناور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در برابر توطئه ‎ها و خباثت دشمنان ایستاده است/ هیچگاه مردم را تنها نمیگذاریم

سپاه در برابر توطئه ‎ها و خباثت دشمنان ایستاده است/ هیچگاه مردم را تنها نمیگذاریم