مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-10فرهنگي

چه خبر از برنامه های کودکان و نوجوانان در سمنان؟/ اجراهای عروسکی روی صحنه رفت


نمایش عروسکی «خرگوش باهوش» هم زمان با اعیاد شعبانیه در تالار همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به روی صحنه رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، هم زمان با اعیاد شعبانیه، نمایش عروسکی شاد و موزیکال خرگوش باهوش در تالار همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان به صورت رایگان اجرا و با استقبال اعضا و والدین آن ها روبه رو شد.

بر اساس این گزارش، خرگوش باهوش نمایشی شاد و موزیکال با موضوع اتحاد و دوستی، برگرفته از داستان های کلیله و دمنه کاری از مرکز آفرینش های هنری اداره کل کانون پرورش فکری استان سمنان است که راحله دانایی کارشناس هنری کانون سمنان، کارشناس ناظر و برنامه ریز این نمایش بوده و سمیه حیدریان مربی کارگاه های هنری مجتمع و مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون سمنان، بازنویسی و کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

راوی نمایش نیز، تینا صیفی بوده و الهه خلیل پور، سیده یکتا حسینی و سیده یگانه حسینی همگی از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون سمنان، عروسک گردانی و صداپیشگی این نمایش را بر عهده داشتند.

نکته اخلاقی نمایش این است که وقتی کسی ظلم می کند ظلمش هرگز پایدار نیست و به سزای عملش می رسد و از طرفی با درایت و زیرکی و به کار گرفتن نیروی فکر و اندیشه می توان بر هر دشمنی مسلط شد و مشکلات را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از برنامه های کودکان و نوجوانان در سمنان؟/ اجراهای عروسکی روی صحنه رفت

چه خبر از برنامه های کودکان و نوجوانان در سمنان؟/ اجراهای عروسکی روی صحنه رفت