مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-09اقتصادي

رشد 32 درصدی درآمدهای دانشگاه ها در سال آینده


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به رشد 30 درصدی بودجه دانشگاه ها در سال آینده، گفت: سال 1401 مشکلات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به مراتب بسیار کمتر خواهد شد.

- معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به رشد 30 درصدی بودجه دانشگاه ها در سال آینده، گفت: سال 1401 مشکلات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به مراتب بسیار کمتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خطیبی در اجلاس روسای دانشگاه ها که در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، افزود: درآمد اختصاصی دانشگاه ها در سال آینده 6 هزار و 700 میلیارد پیش بینی شده است که نسبت به امسال 32 درصد رشد دارد.

همچنین بودجه تملک دارایی و سرمایه ای نیز 20 درصد رشد را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: بودجه پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشی نیز 9 الی 15 درصد نسبت به سال جاری رشد دارد.

معاون اداری، مالی وزارت علوم از رؤسای دانشگاه ها درخواست کرد نسبت به تبیین و انتشار دستاوردهای دانشگاه ها در حوزه علوم و فناوری در جامعه اهتمام ویژه داشته باشند تا فعالیت ها و افتخارات دانشگاهی برای عموم جامعه به صورت ملموس و روشن مشخص باشد.

دکتر خطیبی اظهار کرد: شایسته است دستگاه های متولی بودجه و مراجع قانون گذار نسبت به اهمیت اقدامات صورت گرفته در دانشگاه ها اطلاعات کافی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 32 درصدی درآمدهای دانشگاه ها در سال آینده

رشد 32 درصدی درآمدهای دانشگاه ها در سال آینده