مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-09سياسي

بررسی مشکلات حقوقی سد کوثر در بازدید نماینده دادستان کل کشور


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل از بررسی مشکلات حقوقی سد کوثر در بازدید نماینده دادستان کل کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی امشب در حاشیه سفر نماینده دادستان کل کشور به شهرستان های خلخال و کوثر اظهار کرد: با وجود افتتاح پروژه سد کوثر از سال 1383، نسبت به تملک اراضی مورد نیاز اطراف سد به عنوان ضرورت بهره برداری از سد، اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: این درحالی است که اساس کار هر پروژه سدسازی، بحث تملک اراضی مورد نیاز در آبگیری سد، برابر قانون نحوه تملک اراضی است و این ایراد و اشکال اساسی در دوره های گذشته وجود داشته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل تشریح کرد: عدم توجه به شرط ابتدایی سدسازی، موجب نارضایتی اهالی و کشاورزان و ایجاد اختلافات عدیده و همچنین اختلال در عملکرد سد و عدم امکان بهر برداری لازم از این سرمایه گذاری عظیم شده است.

آفاقی گفت: در بازدید نماینده دادستان کل کشور که با حضور مقاماتی از دادگستری کل استان و مسئولین قضایی و اجرایی شهرستانی صورت گرفت، بر پیگیری موضوع و برخوردهای قانونی با هرگونه قصور یا تخلف احتمالی تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات حقوقی سد کوثر در بازدید نماینده دادستان کل کشور

بررسی مشکلات حقوقی سد کوثر در بازدید نماینده دادستان کل کشور