مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-09اقتصادي

لزوم پیوند صنعت و دانشگاه/مزیت های خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد


استاندار خراسان جنوبی بر پیوند بین صنعت و دانگاه تاکید کرد و گفت: با هدف توسعه خراسان جنوبی باید مزیت های نسبی استان مورد توجه دانشگاه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز بارها به آن اشاره و تاکید کرده اند، جهاد تبیین است و بعد از پشت سر گذاشتن جنگ سرد، جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم اکنون وارد مرحله پنجم و جنگ شناختی و ادراکی شده ایم که وظیفه همه ما به ویژه دانشگاهیان این است که جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهند.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دانشگاه ضمن توجه به کمیت ها باید به توسعه کیفی هم توجه داشته و با هدف توسعه خراسان جنوبی باید مزیت های نسبی استان را مدنظر داشته باشد.

قناعت با تاکید بر اینکه دانشگاه باید نماد قانون گرایی و قانون مداری باشد نه سلیقه گرایی اضافه کرد: مدیریت جهادی که این روزها زیاد از آن یاد می شود باید در محیط علمی نهادینه شود تا با انجام این کار خلق فرصت داشته باشیم.

وی ادامه داد: آنهایی که از سطوح بالاتری برخوردارند باید فرصت های جدید را خلق کنند و دانشگاه نباید با صنعت و جامعه بیگانه باشد در غیر این صورت موفق نخواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امیدواریم هرچه سریع تر ویروس منحوس کرونا از بین برود تا بار دیگر شاهد حضور با نشاط دانشجویان در دانشگاه ها باشیم تا نشاط، تازگی، و انگیزه در دانشگاه ایجاد شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیوند صنعت و دانشگاه/مزیت های خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد

لزوم پیوند صنعت و دانشگاه/مزیت های خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد