مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:472022-03-09اجتماعي

اجرای طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی سد معبر در منطقه 3


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 از اجرای طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی سد معبر در این منطقه و در آستانه سال جدید خبر داد.

- ، حسین سیگارودی با بیان اینکه پدیده دستفروشی و بساط گستری در حاشیه خیابان ها و معابر از موضوعاتی است که شهروندان همه روزه با آن مواجه هستند و بارها نسبت به آن واکنش نشان داده اند، گفت: امروزه سد معبر در سطح شهرها پدیده ای ناهنجار محسوب می شود؛ این در حالی است که استفاده نابجا از معابر عمومی مانع از تردد روان و اعمال حق عمومی می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 ادامه داد: در مقابل چنین رفتارهایی شهرداری و مأموران آن مکلف به رسیدگی و پیشگیری از این اقدامات و رفع سد معبر هستند.

وی عنوان کرد: انسداد پیاده روها باعث اختلال در رفت و آمد عادی مردم و ایجاد ترافیک در یک سمت خیابان می شود و این یک چالش با اهمیت است که تبعات منفی خود را بر اشتغال و زندگی روزمره مردم خواهد داشت.

سیگارودی آزادسازی پیاده روها و رفع سد معبر را از مهم ترین خواسته های به حق شهروندان برشمرد و گفت: با توجه به اینکه برخورد قهریه با پدیده سد معبر پاسخگو نیست، تدابیر لازم برای ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی سد معبر در منطقه 3

اجرای طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی سد معبر در منطقه 3