مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-09حوادث

کشف سوغات چینی ها این بار در خرم دره


فرمانده انتظامی خرم دره، از کشف 13 هزار و 120 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ هادی نوروزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کشف مواد محترقه در خرم دره، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت شخصی در خصوص خرید و فروش انواع مواد محترقه غیرمجاز در منزل مسکونی خود در شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت خرم دره قرار گرفت.

وی با ارائه توضیحی در این زمینه، تصریح کرد: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل مسکونی 13 هزار و 120 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف کردند.

نوروزی از دستگیری فرد متهم در این زمینه خبر داد و یادآور شد: در همین رابطه یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خرم دره به همشهریان توصیه کرد در ایام پایانی سال بالاخص چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در راستای تولید و یا توزیع مواد محترقه و آتش زای غیرقانونی فعالیت می کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سوغات چینی ها این بار در خرم دره

کشف سوغات چینی ها این بار در خرم دره