مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-09سياسي

دفاع مقدس حاصل اعتماد امام راحل به جوانان بود


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: دفاع مقدس حاصل اعتماد امام به جوانان بود که اقدامات ابتکاری زیادی از جمله عملیات شبانه انجام شد.

- سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز 18 اسفند در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: جنگ جهانی سوم در زمان رضاشاه به وقوع پیوست و با وجودی که شاه ایران برای برخورداری از ارتش قوی و توانمند ادعا داشت، نتوانست مقابل متجاوزان بایستد و متفقین وارد کشور شدند و سربازان این ارتش از کشور فرار کردند.

وی ادامه داد: رضاشاه فردی بی رحم بود و حتی به خاطر یک اختلاف جزیی یکی از درجه داران خود را به اسطبل فرستاد تا آنجا مشغول کار شود.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه کاپیتولاسیون بدون شلیک یک گلوله به ایران تحمیل شد، همچنین فساد و بی بند و باری نیز بسیار وسیع بود و در جشنواره فرهنگ و هنر شیراز اتفاق های فجیعی افتاد، گفت: تاریخ پهلوی چنین مواردی را دارد ولی متاسفانه شاهد هستیم برخی از آن رژیم دفاع می کنند.

سردار پورجمشیدیان بر لزوم مطالعه تاریخ کشور و نوشته های شخص شاه تاکید کرد و گفت: در این صورت بسیاری از حقایق برای مردم روشن خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، هشت سال دفاع مقدس را گنجینه ارزشمندی دانست و گفت: این حماسه در سایه اعتماد حضرت ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس حاصل اعتماد امام راحل به جوانان بود

دفاع مقدس حاصل اعتماد امام راحل به جوانان بود