مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-09سياسي

سردبیر ایسنای گلستان برگزیده جشنواره ابوذر


در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر استان گلستان، مهدی باقریان سردبیر خبرگزاری ایسنا در استان گلستان به عنوان برگزیده بخش مصاحبه مورد تجلیل قرار گرفت.

- ایسنا/گلستان در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر استان گلستان، "مهدی باقریان" سردبیر خبرگزاری ایسنا در استان گلستان به عنوان برگزیده "بخش مصاحبه" مورد تجلیل قرار گرفت.

ظهر امروز (18 اسفند 1400)، مراسم اختتامیه هفتیمن جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان با حضور جمعی از اهالی رسانه و مطبوعات، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرمانده سپاه نینوا گلستان در حیسنیه عاشقان ثار الله شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم که با هدف تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، شهدای رسانه و همچنین نفرات برتر رسانه ای سال 1400 استان برگزار شد، در بخش مصاحبه اثر ارسالی سردبیر خبرگزاری ایسنا در استان گلستان به عنوان اثر برگزیده و شایسته تقدیر معرفی و از مهدی باقریان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باقریان تاکنون موفق به کسب عناوین مختلف در 6 دوره جشنواره ابوذر، چندین دوره جشنواره مطبوعات و جشنواره احلی من العسل شده است.

گفتنی است خبرگزاری ایسنا به عنوان یک خبرگزاری رسمی با شعار تولید اخبار خوب، مفید و امید بخش همواره بر صداقت، صحت و درستی خبر تأکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردبیر ایسنای گلستان برگزیده جشنواره ابوذر

سردبیر ایسنای گلستان برگزیده جشنواره ابوذر