مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-09بين الملل

نماینده سوریه: آمریکا مشوّق جنایات تروریست های سوریه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میلاد عطیه نماینده دائم سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی تاکید کرد که آمریکا، ترکیه و برخی دولت های غربی به سیاسی کردن فعالیت های این سازمان ادامه می دهند؛ - نماینده دائم سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی ضمن اشاره به مقاصد سیاسی آمریکا، ترکیه و دولت های غربی در این نهاد، آنان را مشوّق جنایات تروریست های سوریه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میلاد عطیه نماینده دائم سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی تاکید کرد که آمریکا، ترکیه و برخی دولت های غربی به سیاسی کردن فعالیت های این سازمان ادامه می دهند؛ امری که قدرت این نهاد را برای انجام کارکرد های تخصصی و آینده ی فعالیتش به خطر می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی دولت سوریه (سانا)، عطیه امروز در سخنرانی خود به مناسبت آغاز به کار نود و نهمین نشست شورای اجرایی این سازمان، ضمن هشدار نسبت به گسترش تهدیدات تروریسم شیمیایی گفت: این مسئله یک تهدید جدی برای صلح و امنیت جهانی است و هیچ دولت امنی در سایه این تهدید باقی نخواهد ماند.

نماینده دائم سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی گفت: سوریه تاکید می کند که برخی دولت ها و اول از همه ایالات متحده آمریکا، ترکیه و برخی دولت های غربی تلاش دارند تا روی جنایات گروه های تروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سوریه: آمریکا مشوّق جنایات تروریست های سوریه است

نماینده سوریه: آمریکا مشوّق جنایات تروریست های سوریه است