مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-09اجتماعي

شهردار: فضای سبز اهواز از اصالت خود فاصله گرفته است


شهردار اهواز با اشاره به وضعیت فضای سبز شهر، گفت: وضعیت نامطلوبی که احیاناً در نقاطی از شهر مشاهده می شود به نظارت و مدیریت مسئولان برمی گردد.

- رضا امینی در جشن هفته درختکاری که امروز (18 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: از همه شهروندان خواهش می کنم موضوع درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز را متعلق به خود بدانند و در منازل مسکونی و اماکنی که امکان کشت درختان وجود دارد، در این زمینه کمک کنند.

اگر سالانه هر شهروند یک اصله نهال بکارد و در نگهداری از آن مداومت کند، وضعیت اقلیمی اهواز از شرایط فعلی بهتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ابتدا تصور می کردم شرایط آب و هوا مانع از زیبایی فضای سبز در اهواز می شود اما نقاطی در اهواز مشاهده شد که این فرضیه را رد می کند و به نظر می رسد همه وضعیت نامطلوبی که احیاناً در نقاطی از شهر مشاهده می شود به نظارت و مدیریت ما برمی گردد.

شهردار اهواز گفت: ضروری است ارکان برنامه ریزی و مدیریت در نحوه مداومت، نگهداری و مراقبت از فضای سبز بازنگری جدی کنند تا اهواز با زیبایی های در خور شأن و ارتقای زیست پذیری برای شهروندان، بستری برای افزایش کیفیت زندگی و رضایت مندی مردم باشد.

وی با بیان اینکه باید جای نخل در اهواز بیشتر باز شود، افزود: فضای سبز شهر اهواز قدری از اصالت خود فاصله گرفته است؛ درخت نخل یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: فضای سبز اهواز از اصالت خود فاصله گرفته است

شهردار: فضای سبز اهواز از اصالت خود فاصله گرفته است