مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-09سياسي

گردشگری قابلیت انجام پژوهش های علمی را دارد


موضوع گردشگری قابلیت انجام پژوهش های علمی را دارد و پژوهشگران باید پژوهش ها و مطالعات خود را بە سمت صنعت سبز سوق دهند.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاە کردستان گفت: موضوع گردشگری قابلیت انجام پژوهش های علمی را دارد و پژوهشگران باید پژوهش ها و مطالعات خود را بە سمت صنعت سبز سوق دهند.

رحمت صادقی امروز (18اسفند) در دومین همایش بین المللی گردشگری و توسعە کە در دانشگاە کردستان برگزار شد، بە اهمیت برگزاری همایش ها و کنفرانس ها در سطح دنیا اشارە و اظهار کرد: کنفرانس ها و همایش ها با دو هدف از جملە نشان دادن دستاوردها و پژوهش ها، تبادل نظر، انتقال دانش و هدف دیگر کە در سال های اخیر بە آن توجە شایانی شدە است، مسئولیت پذیری دانشگاە و ارتباط دانشگاە با جامعە است.

وی از سە منظر دینی، فرهنگی، توسعەای بە اهمیت گردشگری اشارە کرد و افزود: آیەها و احادیث متعددی بە سیر و سفر انسان در زمین پرداختەاند و آن را مجرایی برای افزایش آگاهی و بصیرت و میل بە کمال عنوان کردە است.

صادقی بیان کرد: از منظر فرهنگی نیز گردشگری سبب آشنایی و تبادل فرهنگی با فرهنگ های دیگر خواهد شد کە این مهم بە توسعە فرهنگی منجر خواهد شد.

وی اضافە کرد: از دیدگاە سرمایەای، گردشگری یکی از راەهای توسعە اقتصادی، اشتغال آفرینی است و بە عنوان یک صنعت سبز از آن نام بردە می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری قابلیت انجام پژوهش های علمی را دارد

گردشگری قابلیت انجام پژوهش های علمی را دارد