مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-09سياسي

صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال در وهله اول برعهده مسئولان است


حفظ حقوق بیت المال در وهله اول بر عهده دستگاه ها و مسئولان است و ابتدائاً هر مسئول حسب اختیارات و وظایف سازمانی باید از بیت المال حفاظت و صیانت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در پنجمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال، که در سالن جلسات دادسرای مرکز استان برگزار شد، گفت: حفظ حقوق بیت المال در وهله اول بر عهده دستگاه ها و مسئولان است و ابتدائاً هر مسئول حسب اختیارات و وظایف سازمانی باید از بیت المال حفاظت و صیانت کند.

وی افزود: یکی از اقتضائات این حوزه دقت و اهتمام ویژه است و همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط باید از تمامی ظرفیت های قانونی و سازمانی به نحو احسن استفاده کنند تا اهداف این شورا محقق شود.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه اظهار کرد: در اجرای طرح کاداستر برخی دستگاه ها دقت و اهتمام لازم را ندارند و باید این موضوع در اولویت کاری آنها قرار گیرد، زیرا چارچوب ها مشخص شده و از این حیث هیچ عذری پذیرفته نیست و باید موانع اجرای این طرح برداشته شود.

شعبانی ادامه داد: بدون شک هر ملک فاقد سند رسمی در معرض تصرف و تعرض افراد سودجو و فرصت طلب قرار می گیرد و یکی از بهترین اقدامات حفظ املاک و اراضی پیگیری و اجرای طرح کاداستر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال در وهله اول برعهده مسئولان است

صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال در وهله اول برعهده مسئولان است