مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-09اقتصادي

7 توصیه به جای افزایش 50 درصدی بلیت سینما


خب پیام روشنی دارد این تحلیل ها که مردم واکنش مستقیم نشان می دهند به افزایش هزینه های ضروری خود و چاره ایی ندارند جز مصرف کمتر! و دیگر تکلیف مخاطبان سینمای ایران که فقط محصول داخلی استفاده می کنند و مایحتاج ضروری هم نیست، - یک کارشناس سینما معتقد است: افزایش 50 درصدی بهای بلیت سینماها چشم انداز روشنی را در سال 1401 پیش روی سینمای ایران قرار نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از ایسنا؛ روز گذشته به طور رسمی اعلام شد که از امروز 18 اسفندماه بلیت فیلم های اکران نوروزی با قیمت جدید به فروش می رسد و سینماهای مدرن، ممتاز و درجه یک و دو به ترتیب با بلیت های 45، 35 و 25 هزار تومانی پذیرای مخاطبان خود خواهند بود.

این افزایش قیمت اگرچه پیش تر با طرح دلایلی درخواست شد و گفته شده بود که تمام صنوف مختلف مرتبط با این مسئله، با آن موافق بودند و نیز تاکید شد که با هدف جذب بیشتر مخاطب تصمیم گیری شده، اما از شب گذشته تا کنون واکنش های مختلفی را به همراه داشته است.

در این باره امیرحسین علم الهدی - کارشناس فرهنگی یاداشتی نوشته و تاکید کرده که با تورم لجام گسیخته و افزایش 50 درصدی بهای بلیت سینماهایی که بیشترین مخاطب را دارند چطور می توان تعداد مخاطبی اندازه سال 98 جذب کرد؟ او پیشنهادهایی را در این باره ارائه کرده که مشروح آن را در ادامه می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 توصیه به جای افزایش 50 درصدی بلیت سینما

7 توصیه به جای افزایش 50 درصدی بلیت سینما