مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-09اقتصادي

آخرین وضعیت اتصال دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها/ 5 دستگاه امتناع کردند+جدول


امروز یکشنبه در حالی اتصال دستگاه ها به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار ابلاغ می شود که تاکنون 5 دستگاه ها مجوزهای خود را به تایید هیات مقررات زدایی نرسانده و تلاشی برای اتصال به درگاه این درگاه نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز 18 اسفند سال 1400 تاریخ ابلاغ صدور مجوزهای کسب و کار به دستگاه های اجرایی و همه ارگان هایی است که به نحوی مجوز مشاغل یا کسب و کار را صادر می کنند.

 الکترونیکی شدن مجوز راه اندازی یک کسب وکار ایده ای است که در بسیاری از کشورها، بدون هیچگونه هزینه و زمان معناداری به سهولت و به صورت متمرکز از طریق یک درگاه انجام می شود.

در حال حاضر نیز درگاه ملی مجوزهای کسب و کار براساس قوانین تنها مرجع صدور مجوزهای کسب و کار محسوب می شود و متقاضیان می تواند با ورود به این درگاه درخواست خود را در دو سطح ثبت کنند.

در صورتی که درخواست برای راه اندازی یک شغل خانگی باشد، با وارد کردن اطلاعات هویتی و مکانی اعلام می کنند که شرایط راه اندازی یک کسب و کار را براساس ضوابط ایجاد شده را دارا هستند و پس از آن بدون وقفه به فعالیت خود ادامه می دهند؛ باید عنوان کرد که با نظارت های پسینی بر عملکرد و فعالیت این نوع مشاغل اعلامی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اتصال دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها/ 5 دستگاه امتناع کردند+جدول

آخرین وضعیت اتصال دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها/ 5 دستگاه امتناع کردند+جدول