مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-09اقتصادي

هشدار دادستان لنگرود به مدیران سهل انگار


دادستان لنگرود با بیان اینکه مدیران باید در اجرای قانون و حفظ شئون اجتماعی و رعایت عدالت، پیشقدم و سرآمد باشند، گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست که مدیری نسبت به اجرای قوانین و مقررات و حقوق عامه تعلل وسهل انگار کند و با چنین مدیرانی برخورد قانونی می شود.

- سیدهاشم میرحسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به بازدید رییس دادگستری گیلان از وضعیت تالاب کیاکلایه و دستور وی برای رفع تصرف توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی اظهار کرد: باید در مقابل ارتباطات ناسالم و زد و بندهایی که موجب تعدی و تعرض به انفال، منابع طبیعی، تغییرکاربری زمین های کشاورزی، ساخت وسازهای غیر مجاز و به طور کلی نقض حقوق عامه می گردد با قاطعیت برخورد گردد.

  وی با بیان اینکه وقوع تخلف از سوی سازمان ها و دستگاه ها به هیچ وجه قابل قبول نیست و با سازمان متخلف شدیدتر از افراد متخلف برخورد می گردد، گفت: مدیران باید در اجرای قانون و حفظ شئون اجتماعی و رعایت عدالت، پیشقدم و سرآمد باشند و به هیچ وجه قابل قبول نیست که مدیری نسبت به اجرای قوانین و مقررات و حقوق عامه تعلل وسهل انگار کند و با چنین مدیرانی برخورد قانونی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود با تاکید بر رعایت قانون توسط مسوولین تصریح کرد: اگر مدیری با سواستفاده از موقعیت شغلی موجبات تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان لنگرود به مدیران سهل انگار

هشدار دادستان لنگرود به مدیران سهل انگار