مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 02:272022-03-08دانش

نهایی سازی چشم انداز 1414 فناوری نانو در دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی


دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بررسی سند ملی فناوری نانو گفت: بر اساس این سند قرار است تا چشم انداز 1414 علاوه بر ارتقای صنایع موجود، - دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بررسی سند ملی فناوری نانو گفت: بر اساس این سند قرار است تا چشم انداز 1414 علاوه بر ارتقای صنایع موجود، برندهایی با نام جمهوری اسلامی ایران در بازارهای بین المللی عرضه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منصور کبگانیان در حاشیه جلسه یکصد و شصتم شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در جمع خبرنگاران موضوع اصلی این جلسه را سند ملی فناوری نانو دانست و افزود: در سال 1385 مصوباتی در زمینه راهبردهای سیاست های فناوری داشتیم که تلاش مسوولان ستاد نانو موجب شد تا پیشرفت های خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه این جلسه در دو بخش برگزار شد، اظهار کرد: بخش اول گزارشی از دستاوردهای ستاد توسعه فناوری نانو و بخش دوم بررسی جزییات سند ملی فناوری نانو بوده است.

کبگانیان با اشاره به دستاوردهای حوزه نانو در کشور، ادامه داد: بر اساس گزارشی که ارائه شد، در سال 2001 تنها 9 مقاله در کل کشور در این حوزه منتشر شده بود، ولی در سال 2021، تعداد 11هزار و 582 مقاله در فناوری نانو منتشر شد که با این تعداد انتشار سند علمی، رتبه چهارم در حوزه نانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی سازی چشم انداز 1414 فناوری نانو در دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی

نهایی سازی چشم انداز 1414 فناوری نانو در دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی