مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 00:072022-03-08اقتصادي

سه بانوی هنرمند گلستانی برگزیده هفتمین جشنواره ملی فیروزه


از سه بانوی هنرمند استان گلستان که توسط هیات داوران در هفتمین دوره جشنواره ملی فیروزه برگزیده شدند، تجلیل به عمل آمد.

- ایسنا/گلستان از سه بانوی هنرمند استان گلستان که توسط هیات داوران در هفتمین دوره جشنواره ملی فیروزه برگزیده شدند، تجلیل به عمل آمد.

اسماعیل جانعلی پور، دبیر هفتمین جشنواره فیروزه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: امسال نیز همچون گذشته جشنواره فیروزه با هدف ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی ، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولیت ها و نیاز های کشور ، ترویج و توسعه فرهنگ کار آفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع خلاق ، زمینه سازی به منظور هم افزایی شرکت کنندگان صنایع خلایق و رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور فعالیت خود را از آبان ماه سالجاری آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره 32 استان حضور داشت، ادامه داد: همزمان آثار ثبت شده در این مسابقات استانی توسط دبیرخانه جشنواره فیروزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

جانعلی پور، ضمن اشاره به اینکه هیات داوران طی هفته گذشته برگزیدگان در پنج بخش یعنی هدایای فرهنگی، نوشت افزار ایرانی- اسلامی، ساز، عروسک و اسباب بازی را انتخاب کرده اند، گفت: با توجه به برنامه ریزی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه بانوی هنرمند گلستانی برگزیده هفتمین جشنواره ملی فیروزه

سه بانوی هنرمند گلستانی برگزیده هفتمین جشنواره ملی فیروزه