مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-08سياسي

روستایی به پهنای ظرفیت یک کشور محروم از زیرساخت های بندری!+عکس


خبرگزاری فارس- بوشهر، آزاده حیدری نسب: روستای زیارت ساحلی در جنوبی ترین قسمت شهرستان دشتی قرار دارد و با توجه به داشتن پتانسیل بالای پرورش میگو در استان منبع پرورش میگوی وانامی در استان بوشهر به شمار می رود اما همین پرورش میگو نتوانسته رزق و روزی مردم این روستا را تامین کند و جوانان روستا اغلب به شهرهای مجاور و شرکت های موجود در عسلویه پناه برده اند.

پتانسیل ایجاد پارک ساحلی که در سالهای اخیر علی رغم تاکیدات هیئت های مختلف دولت مورد بی مهری قرار گرفته است می تواند یکی از بالاترین ارقام اشتغال را در شهرستان دشتی رقم بزند اما با وجود داشتن این پتانسیل همچنان زیارت ساحلی گرد محرومیت را بر چهره خود می بیند.

وجود مشکلات زیرساختی با این وجود این نعمت بزرگ در استان اما همچنان مشکلاتی در حوزه زیرساختی دیده می شود، مسائلی که ما را بر این داشت تا برای تهیه گزارش صیادان به نقطه ای از استان و روستای زیارت ساحلی در شهرستان دشتی برویم و موضوع را از نزدیک پیگیری کنیم.

دهیار روستای زیارت ساحلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی بیان داشت: با توجه به اینکه روستاهای ساحلی از زیارت ساحلی، کبگان، گلستان ساحلی و لاور ساحلی که هم مرز دریا هستند و مرز دریایی دارند، اما متاسفانه در بحث زیرساختی اقدام خاصی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستایی به پهنای ظرفیت یک کشور محروم از زیرساخت های بندری!+عکس

روستایی به پهنای ظرفیت یک کشور محروم از زیرساخت های بندری!+عکس