مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-08سياسي

مرکز خیریه شهرری رتبه برتر کشوری را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، خیریه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا شهرری در دومین دوره همایش ملی قرض نیکو که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در راستای ارج نهادن به این اقدام ارزشمند با حضور حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، مدیرعامل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی دیگر از مسؤولان در کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، عنوان نمونه کشوری را کسب کرد.

در این مراسم از محمدرضا حاج ابوالقاسمی مدیرعامل خیریه و مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا و مسؤول عاملیت صندوق امداد ولایت شهرستان ری به عنوان خیریه نمونه و برتر در سطح کشور با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

در ماه های اخیر این صندوق قرض الحسنه در شهرستان ری با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه و ارائه خدمات و تسهیلات در حوزه های حمایتی و اشتغال زایی برای ارائه خدمات به متقاضیان آغاز به کار کرده که توزیع بسته های معیشتی، پرداخت وام های بدون بهره و توانمندسازی افراد تحت پوشش از جمله برنامه های این موسسه است.

این خیریه در حال حاضر یک هزار و 370 خانوار را تحت پوشش قرار داده و با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای امکان مهارت آموزی را در 100 رشته برای افراد جویای کار فراهم کرده و در سال 1400 از محل صندوق قرض الحسنه در حدود 50 میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون سود به متقاضیان پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خیریه شهرری رتبه برتر کشوری را کسب کرد

مرکز خیریه شهرری رتبه برتر کشوری را کسب کرد