مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-08بين الملل

لحظه به لحظه با اوکراین؛ انگلیس واردات نفت از روسیه را متوقف می کند


در سیزدهمین روز از عملیات نظامی روسیه در اوکراین، رییس جمهور اوکراین تاکید کرد که واشنگتن می تواند کمک های بیشتری را به اوکراین برساند.

- بخش سی و هفتم گزارش لحظه به لحظه با تحولات اوکراین به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در سیزدهمین روز از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، مقام های روس می گویند علی رغم ایجاد کریدورهای امن در برخی شهرهای اوکراین به منظور خروج امن مردم، کی یف مانع از خروج مردم از شهرها شده و تلاش دارد از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده کند.

بخش سی و هشتم از گزارش لحظه به لحظه از تحولات اوکراین را در زیر دنبال کنید: 18:31-  انگلیس واردات نفت از روسیه را متوقف می کند انگلیس در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین قصد دارد واردات نفت از روسیه را متوقف کند.

انتظار می رود واشنگتن نیز تصمیم مشابهی را اتخاذ کند.

  18:19- مسکو: مقام های اوکراین مانع خروج غیرنظامیان می شوند وزارت دفاع روسیه گفت که مقامهای اوکراین هرگونه تلاش غیرنظامیان برای خروج از طریق گذرگاه های امن به سوی روسیه را سرکوب می کنند.

17:52- زلنسکی: آمریکا می تواند کمک های بیشتری به اوکراین برساند رییس جمهور اوکراین که درخواستش برای منطقه پرواز ممنوع از سوی آمریکا و ناتو رد شده، بار دیگر با بیان اینکه کنترل آسمان اوکراین را در دست ندارد، گفت مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه به لحظه با اوکراین؛ انگلیس واردات نفت از روسیه را متوقف می کند

لحظه به لحظه با اوکراین؛ انگلیس واردات نفت از روسیه را متوقف می کند