مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-08اقتصادي

طرح آبرسانی از سد کوثر به لیکک پیشرفت 47 درصدی دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آبرسانی از سد کوثر به لیکک پیشرفت 47 درصدی داشته و در حال اجرا است.

- ، رسول فرهادی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تورم و تعدیل طرح، اعتبار مورد نیاز این طرح، هشت هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه با تکمیل و بهره برداری از این طرح سالانه 8 و نیم میلیون متر مکعب آب برای لیکک تأمین می شود، گفت: با اجرای این طرح، آب آشامیدنی مردم و واحدهای صنعتی در شهرستان بهمیی تأمین می شود.

فرهادی افزود: در سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و 900 میلیارد ریال برای تسریع طرح آبرسانی از سد کوثر به شهر لییک و روستاهای در مسیر این طرح در شهرستان بهمیی اختصاص یافت.

وی آغاز اجرای این طرح را سال 1390 عنوان کرد و گفت: کمبود اعتبار و معارضات اجتماعی دولتی و مردمی سبب کند شدن اجرای طرح بود و بخشی از معارضات دولتی در مجموعه میراث فرهنگی و شرکت نفت در استان خوزستان و بخشی از معارضات اجتماعی نیز کشاورزان در حوزه لیکک بود که رفع شده و چهار کیلومتر از مسیر، آماده لوله گذاری است.

فرهادی افزود: رفع معارضات اجتماعی باعث جهش در اجرای طرح آبرسانی لیکک شده و تاکنون 41 کیلومتر از خط انتقال این طرح آبرسانی لوله گذاری شده و تا پایان سال جاری نیز شش کیلومتر دیگر لوله گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی از سد کوثر به لیکک پیشرفت 47 درصدی دارد

طرح آبرسانی از سد کوثر به لیکک پیشرفت 47 درصدی دارد