مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-08فرهنگي

جشنواره تئاتر روح الله آغاز به کار کرد


سومین جشنواره تئاتر روح الله در سه بخش نمایشنامه نویسی، تئاتر خیابانی و تئاتر صحنه ای برگزار می شود.

  - مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان به ایسنا گفت: فراخوان سومین جشنواره تئاتر روح الله در سال 98 منتشر شد که تا مرحله بازبینی و انتخاب آثارِ راه یافته به مرحله داوری پیش رفت، اما متأسفانه با شیوع کرونا، تنها بخش نمایشنامه نویسی به صورت کامل برگزار و جوایز آن نیز اهدا و فعالیت های هنری و اجرای نمایش ها در دو بخش تئاتر صحنه ای و خیابانی تعطیل شد و برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.

او با اشاره به اجرای آثار بخش تئاتر صحنه ای ادامه داد: این آثار روزهای 17 و 18 اسفند در سالن ماه و سعدی حوزه هنری اجرا و آثار خیابانی نیز در پل خواجو، سی وسه پل، عالی قاپو، مسجد امام(ره) و مسجد شیخ لطف الله اجرا می شود.

بنکدار اضافه کرد: در این دوره 43 اثر در بخش نمایش صحنه ای حضور داشتند که هفت اثر برای اجرا انتخاب و از 31 اثر حاضر در بخش نمایش خیابانی، در نهایت شش اثر برگزیده شد.

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان این که در حال رایزنی برای برگزاری چهارمین دوره این جشنواره به صورت ملی هستیم، گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله، از استاد حسن کریمی به عنوان یکی از داورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر روح الله آغاز به کار کرد

جشنواره تئاتر روح الله آغاز به کار کرد