مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:172022-03-08اقتصادي

تزریق اقلام مورد نیاز مردم به بازارچه سرگذر همدان


معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: با هماهنگی انجام شده با  سازمان تعاون روستایی استان برای جلوگیری از معطلی مردم اقلام بیشتری در بازارچه سرگذر همدان دپو ، - تزریق و توزیع می شود.

حسین فضلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نظارت و کنترل بازار شهر همدان اظهار کرد: طی دو روز گذشته دو گشت مشترک انجام گرفت که در گشت مشترک اول به اتفاق تعزیرات ،همکاران بازرسی، پلیس امنیت، اقتصادی و نیروهای بازرسی جهاد کشاورزی، از بازار و مجموعه عرضه مستقیم کالای سر گذر بازدید شد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این بازدید ها فراوانی میوه از وضعیت خوبی برخوردار بود و قیمت میوه متعادل است، تصریح کرد: در حال حاضر پرتقال از قیمت 12 تا نهایت 16 هزار تومان در بازار همدان قابل عرضه بوده که سیب نیز در همین قیمت در حال عرضه است.

فضلی همچنین با اشاره به گشت مشترک دوم روز گذشته به اتفاق رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازدید از وضعیت میوه، گوشت، مرغ و سایر اقلام خاطر نشان کرد: مرغ از فراوانی خوبی در بازار برخوردار بوده و قیمت آن از 28 تا 31 هزار تومان و قیمت مصوب تنظیم بازار برای مصرف کننده مرغ گرم 31 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اقلام مورد نیاز مردم به بازارچه سرگذر همدان

تزریق اقلام مورد نیاز مردم به بازارچه سرگذر همدان