مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-08اقتصادي

309 پروژه صنعتی در مازندران نیمه کاره است


309 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در استان در دست اجرا است.

- ، حسینقلی قوانلو با اشاره به اینکه 64 واحد تولیدی صنعتی در استان که به دلایل مختلف طی سالیان گذشته تعطیل شده بودند از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه احیا و به چرخه تولید برگشتند، گفت: واحدهای تولیدی احیا شده در داخل و خارج از شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی مستقر هستند.

وی افزود: همچنین در همین بازده زمانی 15 فقره معدن تعطیل شده نیز احیا شده است.

وی با اشاره به اینکه 309 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در استان در دست اجراست، اظهار داشت: با راه اندازی این واحدهای صنعتی برای بیش از یازده هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

نصیری سرپرست معاونت امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه هزار و 500 متر مربع فرش دستباف در استان مازندران تولید شده است.

وی با بیان اینکه در استان مازندران 66 کارگاه متمرکز واحد قالی و فرش دستباف وجود دارد، افزود: در این مدت 4 میلیارد تومان تسهیلات به کارگاه های قالی بافی از محل مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در سال جاری یک فقره صدور پروانه بهره برداری کارگاه متمرکز قالی بافی در سطح استان داشته ایم که ده درخواست دیگر نیز از طریق سامانه بهین یاب برای نخستین بار ثبت شده که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

309 پروژه صنعتی در مازندران نیمه کاره است

309 پروژه صنعتی در مازندران نیمه کاره است