مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-08سياسي

ضرورت احیای روابط فرهنگی ایران و بولیوی


وزیر ارشاد در دیدار با سفیر بولیوی در تهران با تاکید بر ضرورت احیای روابط فرهنگی میان ایران و بولیوی، گفت: توافق نامه جامع فرهنگی بین دو کشور ایران و بولیوی باید پیگیری شود چرا که منجر به نظام مند شدن روابط مشترک فرهنگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سوابق مبارزاتی بولیوی در مبارزه با اشغالگران گفت: ظلم و ستم های اشغالگران و استعمارگران در سده های مختلف به کشورهای آمریکای لاتین تجربه تلخی ست که متاسفانه ما هم در طول تاریخ آن را تجربه کرده ایم و در این راستا ما نیز مواضع شجاعانه و استقلال طلبانه بولیوی را تحسین می کنیم.

انقلاب اسلامی دارای ماهیت فرهنگی ست و در سال های مبارزاتی و بعد از پیروزی انقلاب نیز رهبران ایران بر موضوعات فرهنگی تاکید بسیار داشته اند.

او ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد توافق نامه جامع فرهنگی بین دو کشور منجر به نظام مند شدن روابط مشترک فرهنگی بین دو کشور می شود.

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت گسترش روابط فرهنگی و هنری میان دو کشور گفت: در سال های اخیر علاقه مندی برای مطالعه فرهنگ آمریکای لاتین از جمله بولیوی افزایش یافته که لازم است در پیش نویس متن توافق نامه همکاری های فرهنگی میان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت احیای روابط فرهنگی ایران و بولیوی

ضرورت احیای روابط فرهنگی ایران و بولیوی