مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-08فرهنگي

تخریب خانه ی زنی که در میان استخوان های گوهر مراد، آواز می خواند


41 نامه ی بی جواب در 13 سال، ثمره ی عشق روانپزشک جوان تبریزی بود که در نویسندگی هم دست کمی از علم پزشکی نداشت و نیمی از شکوفایی ذوق و قریحه اش را مدیون همین عشق نافرجام به طاهره بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی 41 نامه ی بی جواب در 13 سال، ثمره ی عشق روانپزشک جوان تبریزی بود که در نویسندگی هم دست کمی از علم پزشکی نداشت و نیمی از شکوفایی ذوق و قریحه اش را مدیون همین عشق نافرجام به طاهره بود.

طاهره کوزه گرانی امروز شاید یکی از میلیون ها زن ناشناسی بود که کسی او را نمی شناخت، اما عشق گوهر مراد به او باعث شد تا نامش بر سر زبان ها بیفتد، جدا از جذابیت تمامی ماجراهای نافرجام عشقی، قسمت غم انگیز ماجرا تخریب خانه ی طاهره کوزه گرانی در محله ی مارالان تبریز است.

پس از مرگ طاهره، نامه های غلامحسین ساعدی(گوهرمراد) به او، اعلامیه ی ساعدی و بریده هایی از روزنامه های شامل مطالب و عکس گوهرمراد را در گنجه ی خانه ی طاهره پیدا کردند، همان نامه هایی که طاهره آن ها را بی جواب گذاشته بود، گفته می شود اختلاف عقاید و سلایق و اختلاف طبقاتی خانواده ها دلیل این بی اعتنایی ظاهری به عشق گوهرمراد بود، اما طاهره تا پایان عمرش، این سکوت را نشکست و تنها زندگی کردن را ترجیح داد که این ترجیح بی ربط به ساعدی نبود، کوزه گرانی عادت داشت، هر شب، برگ هایی از ساعدی را ورق بزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب خانه ی زنی که در میان استخوان های گوهر مراد، آواز می خواند

تخریب خانه ی زنی که در میان استخوان های گوهر مراد، آواز می خواند