مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-08حوادث

برخورد پلیس قم با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی


رییس پلیس فتا استان قم از برخورد قاطع و قانونی پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی در آستانه چهارشنبه آخرسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی موالی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن مراسم چهارشنبه آخر سال و عید نوروز متاسفانه برخی افراد سود جو و متخلف اقدام به خرید و فروش مواد محترقه از طریق فضای مجازی می کنند.

رییس پلیس فتا استان با اشاره به افزایش روزافزون حضور کودکان در فضای سایبر، به لزوم آموزش کودکان در زمینه ایمنی سایبری و آشنایی با تهدیدات سایبری تاکید کرد و در خصوص افزایش فروش مواد محترقه به نوجوانان از طریق فضای مجازی در آستانه چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

وی افزود: ایجاد صفحات مجازی تحت وب برای خرید و فروش انواع مواد محترقه و منفجره جرم تلقی می شود که کارشناسان پلیس فتا ضمن رصد شبانه روزی درصورت مشاهده تخلف با همکاری دستگاه قضایی بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس فتا استان تاکید کرد: خانواده ها نقش بسیار مهمی در پیشگیری و کنترل فرزندان خود در فضای مجازی هستند و با کنترل، آگاهی بخشی و نظارت خانواده ها می توان آسیب های شب چهارشنبه آخر سال را کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس قم با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی

برخورد پلیس قم با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی