مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-08سياسي

سازوکار مجلس برای ساماندهی و پایداری صندوق های بیمه ای و بازنشستگی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکاری را به منظور ساماندهی و پایداری صندوق های بیمه ای و بازنشستگی و کاهش وابستگی آن ها به بودجه عمومی و ساماندهی معافیت های بیمه ای در سال 1401 پیش بینی کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازوکاری را به منظور ساماندهی و پایداری صندوق های بیمه ای و بازنشستگی و کاهش وابستگی آن ها به بودجه عمومی و ساماندهی معافیت های بیمه ای در سال 1401 پیش بینی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه) و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401 ، بندهای (ه) و (و) تبصره 17 لایحه را بررسی کرده و آن ها را به تصویب رساندند.

بر اساس بند (ه) در تبصره 17؛ به منظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاست های حمایتی، کلیه دستگاه های موضوع ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه از جمله نهادهای عمومی غیردولتی و بنیادها که به هر شکل از اقشار آسیب پذیر حمایت می کنند، مکلفند تمامی حمایت ها و کمک های خود را با لحاظ محرمانگی آن به تفکیک شماره ملی فرد دریافت کننده حمایت، در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبت نمایند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و دولتی مکلفند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده را به تفکیک شماره ملی در سامانه مذکور ثبت نمایند و هرگونه پرداخت بر مبنای اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای ساماندهی و پایداری صندوق های بیمه ای و بازنشستگی

سازوکار مجلس برای ساماندهی و پایداری صندوق های بیمه ای و بازنشستگی