مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-08اقتصادي

صدور بیش از 156 هزار سند در قالب طرح کاداستر در گیلان


مدیر کل ثبت اسناد و املاک گیلان با اشاره به اینکه تاکنون 156 هزار سند در قالب اجرای طرح کاداستر در استان صادر شده است، گفت: از این تعداد پنج هزار سند مربوط به امسال است.

- ، محمد نوذری با اشاره به اهمیت اجرای قانون کاداستر، اظهار کرد: قانون کاداستر فقط برای ارضی ملی نبوده و برای اراضی مستثنیات هم قابل اجرا است.

وی با بیان اینکه 90 درصد از اراضی ملی در سطح کشور منجر به صدور سند مالکیت کاداستر شده است، به تشریح برخی از مشکلات تثبیت و صدور ثبت سند استان پرداخت و افزود: بیش از 60 درصد اراضی گیلان پوشش جنگلی دارد و این استان به علت شرایط توپوگرافی که دارد در کنار نقشه برداری هوایی باید نقشه برداری زمینی صورت گیرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان با بیان اینکه گیلان استان کشاورزی است، اضافه کرد: با توجه به کشاورزی بودن گیلان، تلاش می کنیم تداخلی بین اراضی ملی و مستثنیات ایجاد نشده و حق مردم تضییع نشود و دقت در این بخش سرعت در روند کار را کاهش می دهد.

نوذری با بیان اینکه فقط چهار شهرستان گیلان زیر 90 درصد کار ثبت و صدور سند انجام شده است، گفت: در شهرهای کوچصفهان، ماسال، کلاچای، آستانه اشرفیه، آستارا و شفت 100 درصد تثبیت اراضی و منجر به صدور سند شده و شهرهای فومن 99 درصد، انزلی و املش 98 درصد و سیاهکل 97 درصد و مابقی زیر 90 درصد منجر به صدور سند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 156 هزار سند در قالب طرح کاداستر در گیلان

صدور بیش از 156 هزار سند در قالب طرح کاداستر در گیلان