مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-08سياسي

نیروی هوایی ارتش اولین پاسخ را به حملات صدام داد


نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، اولین نیرویی بود که پاسخ حملات صدام را داد و ارتش آن ها را زمین گیر کرد تا سایر نیروها خود را آماده کنند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، اولین نیرویی بود که پاسخ حملات صدام را داد و ارتش آن ها را زمین گیر کرد تا سایر نیروها خود را آماده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد، سه شنبه 17 اسفندماه در مراسم دانش آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری شهید خلبان محمد نوژه، اظهار کرد: ما مرهون خون شهدای والامقام هستیم و فرماندهان عزیز دوران دفاع مقدس فراموش نمی کنیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه آنچه از نیروی هوایی سراغ داریم، رشادت و حماسه آفرینی بوده، مطرح کرد: هنگامی که صدام به 15 پایگاه ما حمله کرد، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر از سه ساعت، عملیات انتقام که اولین پاسخ جمهوری اسلامی بود را علیه نیروهای متجاوز صدام، انجام دادند.

وی ادامه داد: پس از عملیات کمان، کمتر از 12 ساعت از حمله صدام به ایران، عملیات کمان، انجام شد که در این عملیات، بیش از 300 هواپیما حضور داشتند، 140 هواپیما وارد خاک عراق شدند و ضربات مهلکی به عراق وارد کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه صدام می خواست که در سه روز، اهواز و در یک هفته، تهران را بگیرد، توضیح داد: از نظر نظامی یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش اولین پاسخ را به حملات صدام داد

نیروی هوایی ارتش اولین پاسخ را به حملات صدام داد