مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:472022-03-08بين الملل

لحظه به لحظه با اوکراین؛زلنسکی از یهودیان آمریکا درخواست کمک کرد


لحظه به لحظه با اوکراین؛زلنسکی از یهودیان آمریکا درخواست کمک کرد - بخش سی و ششم گزارش لحظه به لحظه با تحولات اوکراین به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در سیزدهمین روز از عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، مقام های روس می گویند علی رغم ایجاد کریدورهای امن در برخی شهرهای اوکراین به منظور خروج امن مردم، کی یف مانع از خروج مردم از شهرها شده و تلاش دارد از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده کند.

بخش سی و هفتم از گزارش لحظه به لحظه از تحولات اوکراین را در زیر دنبال کنید:   03:30 - درخواست کمک رییس جمهور اوکراین از یهودیان آمریکا ولودیمر زلنسکی رییس جمهور اوکراین با تشبیه کردن عملیات نظامی ویژه روسیه به اقدامات رژیم نازی آلمان، از یهودیان آمریکایی خواست که از او حمایت کنند.

  03:15 - انفجارهای مهیب در کی یف خبرنگار شبکه الجزیره در کی یف گزارش داد که لحظاتی پیش صدای انفجارهای مهیبی در پایتخت اوکراین شنیده شده است.

دقایقی بعد ارتش اوکراین مدعی شد که یک فروند جنگنده روسی را برفراز کی یف سرنگون کرده است.

03:00 - پنتاگون: 15 کشور به اوکراین سلاح می دهند جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که واشنگتن و 14 دولت دیگر در حال ارسال تسلیحات به اوکراین هستند و نیروهای مسلح این کشور نیز از آنها در نبرد با روسیه استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه به لحظه با اوکراین؛زلنسکی از یهودیان آمریکا درخواست کمک کرد

لحظه به لحظه با اوکراین؛زلنسکی از یهودیان آمریکا درخواست کمک کرد