مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 02:472022-03-07اجتماعي

آماده باش نیرو های خدمات شهری تهران در پی بارش ها


مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این که در پی بارش های امروز (دوشنبه، 16 اسفند) در سطح شهر تهران گزارشی از آب گرفتگی نداشته ایم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اصغر عطایی در گفتگو با ایسنا، در تشریح وضعیت معابر سطح شهر تهران در پی بارندگی هایی که از ظهر امروز آغاز شده، گفت: بر اساس پیش بینی هایی که از قبل اعلام شده بود، بارش های بهاری در اسفند از هفته های پیش آغاز شده و امروز نیز شاهد بارندگی در سطح شهر تهران بوده ایم.

بر همین اساس از روز های قبل و به ویژه امروز در تمامی مناطق 22 گانه و نواحی 124گانه تهران عوامل خدمات شهری در آماده باش کامل قرار گرفتند تا در هنگام بارندگی اگر نیاز به دخالت برای رفع مسدودی انهار بود، در سریع ترین زمان ممکن این اقدام را انجام دهند.

وی ادامه داد: این نیرو ها به صورت مداوم کنترل انهار و جوی ها را انجام می دهند و با توجه به این که بارندگی ها از ظهر امروز به صورت رگباری بوده و در هر لحظه گوشه ای از شهر این بارندگی به صورت رگباری انجام می شود، این نیرو ها در تمامی مناطق در آمادگی کامل به سر می برند.

وی تاکید کرد: بر اساس پیش بینی ها از روز ها و ماه های گذشته تمامی انهار فرعی و اصلی در سطح شهر تهران لایروبی های اساسی در آن ها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیرو های خدمات شهری تهران در پی بارش ها

آماده باش نیرو های خدمات شهری تهران در پی بارش ها