مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 00:472022-03-07بين الملل

لحظه به لحظه با اوکراین؛ مسکو: رژیم کی یف مانع خروج غیرنظامیان می شود


رژیم کی یف مانع خروج غیرنظامیان می شود - بخش سی و پنجم گزارش لحظه به لحظه با تحولات اوکراین به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، درگیری های اوکراین در حالی بامداد سه شنبه به سیزدهمین روز خود نزدیک شده که ادعاهای مقام اوکراینی مبنی بر اینکه هیچ نتیجه قابل توجهی در مورد آتش بس موقت، در مذاکرات با روسیه به دست نیامده، اوضاع بحران را پیچیده تر کرده است.

همزمان نماینده روسیه در سازمان ملل نیز با افشای اقدام دولت کی یف در استفاده از مزدوران خارجی برای مبارزه با نیروهای روس، گفت ملی گرایان و نئونازی های اوکراینی مانع خروج غیرنظامیان از نقاط درگیری شده و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

بخش سی و ششم از تحولات لحظه به لحظه در اوکراین را در ادامه دنبال کنید: 00:30 - زمان برقراری آتش بس در چند شهر اوکراین از زبان مسکو ستاد کل ارتش روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: آتش بس از ساعت 10 صبح روز سه شنبه برای اطمینان از عملکرد گذرگاه های امن در چندین شهر اوکراین برقرار می شود .

در این بیانیه آمده است: ما به طرف اوکراینی پیشنهاد می کنیم یک خط ارتباطی دائمی برای تبادل اطلاعات در مورد تخلیه غیرنظامیان ایجاد کند .

  وزارت دفاع روسیه نیز گفت: در حال رصد تحرکات دو ناوشکن آمریکایی هستیم که وارد دریای بالتیک شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه به لحظه با اوکراین؛ مسکو: رژیم کی یف مانع خروج غیرنظامیان می شود

لحظه به لحظه با اوکراین؛ مسکو: رژیم کی یف مانع خروج غیرنظامیان می شود