مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 00:222022-03-07اقتصادي

ماشین آلات اموال تملیکی با قیمت فوق العاده نازل در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد


ماشین آلات اموال تملیکی با قیمت فوق العاده نازل در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد.

- ایسنا/لرستان معاون عمرانی وزیر کشور گفت: ماشین آلات اموال تملیکی با قیمت فوق العاده نازل در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد.

مهدی جمالی نژاد در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان گفت: موضوع ارزش افزوده که شهردار بروجرد بیان داشت و مطالبه درستی است کارگزاران کمک کنند تا اصلاح شود چرا که خیلی از مشکلات شهرهای بزرگ و کوچک بخاطر همین قضیه است.

وی بیان کرد: با توجه به سیل 98، اکثر ماشین آلات لرستان فرسوده و ناکارآمد بود که خوشبختانه با وجود وزیر کشور جلساتی در خصوص افزایش تعداد ماشین آلات تشکیل شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور عنوان کرد: قرارداد 2000 دستگاه اتوبوس بسته شده که بیشتر برای شهرهای بزرگ، کلانشهرها، مراکز استان ها و شهرهای میانی است.

جمالی نژاد افزود: در هیات دولت مصوب شده که اموال تملیکی را برای شهرداری ها در نظر بگیریم که امشب مدیرعامل اموال تملیکی تماس گرفتند و عنوان کرد که این مصوبه به آنها ابلاغ شده و از فردا شهرداران می تواند مراجعه کنند و ماشین آلاتی نظیر گریدر، لودر، ماشین آلات عمرانی و خدماتی و تجهیزات مقابله با بحران با قیمت های فوق العاده نازل در اختیار شهرداری ها گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین آلات اموال تملیکی با قیمت فوق العاده نازل در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد

ماشین آلات اموال تملیکی با قیمت فوق العاده نازل در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد