مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 23:522022-03-07سياسي

بودجه طرح های گردشگری بوشهر سقفی ندارد


معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در پرداخت منابع اعتباری از محل تبصره 18 قانون بودجه برای طرح های گردشگری استان بوشهر سقفی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید اوحدی معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از طرح های گردشگری در نقاط مختلف کشور برنامه های ویژه ای داریم و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم.

معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: طی سال آینده با تلاش مجلس و دولت تسهیلات قابل توجهی در حوزه صنایع دستی, میراث فرهنگی و گردشگری در سطح کشور ارائه می شود و ظرفیت مناسبی برای توسعه این صنعت تأمین می شود.

وی بیان کرد: از محل تبصره 18 قانون بودجه سه هزار میلیارد تومان برای صنعت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی تخصیص می یابد که باعث تحول در این صنعت می شود.

اوحدی از آمادگی حمایت از توسعه زیرساخت های گردشگری در زمینه ساخت هتل و تأسیسات اقامتی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه از سرمایه گذاران حمایت و زمینه پرداخت تسهیلات فراهم می شود.

این مقام مسؤول از سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: آمادگی سرمایه گذاری و پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری بوشهر فراهم است و در این راستا تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه طرح های گردشگری بوشهر سقفی ندارد

بودجه طرح های گردشگری بوشهر سقفی ندارد