مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 21:422022-03-07سياسي

بازدید سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 امروز همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از آسایشگاه .

- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه 8 پایتخت به مناسبت روز جانباز از آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 امروز همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز از آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی بازدید و با جانبازان بستری در این آسایشگاه گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه این بازدید با اشاره به لزوم توجه وِژه به جانبازان اظهار کرد: شهدا و جانبازان از مکتب کربلا درس گرفتند و در انتخاب راه خود از مکتب حسینی بهره بردند لذا باید یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شود.

وی در ادامه گفت: باید مشکلات آسیاشگاه جانبازان اعصاب و روان شهید بهشتی حل شود و برای حل مشکلات این آسایشگاه لازم است شهرداری منطقه 8 تهران همکاری لازم را داشته باشد؛ ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی

بازدید سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آسایشگاه جانبازان شهید بهشتی