مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-07اقتصادي

خُرد کردن بودجه ی پژوهش در بین دستگاه ها، مانع توسعه استان است


اگر اعتبار پژوهشی و تحقیقاتی یک ساله ی استان بین دستگاه ها و ادارات خُرد شود نه تنها نتیجه ابتر می ماند بلکه جفا به پژوهش و تحقیقات صورت گرفته است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: اگر اعتبار پژوهشی و تحقیقاتی یک ساله ی استان بین دستگاه ها و ادارات خُرد شود نه تنها نتیجه ابتر می ماند بلکه جفا به پژوهش و تحقیقات صورت گرفته است.

دکتر حسن بهرام نیا در جلسه پژوهش و فناوری استان با حضور اعضای کارگروه اظهار کرد: باید به دنبال تجاری سازی مقالات علمی باشیم چرا که رتبه استان در تولید مقالات کاهش یافته است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه باید تولید و تجاری کردن علم در اولویت باشد، افزود: صادرات علم و تولیدات وابسته به آن به صورت چمدانی شاید به اندازه چندین روز تولید نفت ما درآمدزایی داشته باشد.

چرا که تولید علم می تواند ارزش افزوده بسیاری داشته باشد و استان را در ریل توسعه قرار دهد.

بهرام نیا با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری می تواند با دستگاه های اجرایی از جمله صنعت، معدن تجارت و دیگر واحدهای صنعتی از جمله پتروشیمی و دیگر صنایع نشست داشته باشد و نیازها و احتیاجات آنها را دریافت و اقدام به تولیدات علمی هدفمند کند، تصریح کرد: نشست هایی با شرکت های دانش بنیان و با حضور بانک ها و دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات این شرکت ها در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خُرد کردن بودجه ی پژوهش در بین دستگاه ها، مانع توسعه استان است

خُرد کردن بودجه ی پژوهش در بین دستگاه ها، مانع توسعه استان است