مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-07اجتماعي

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل مدیران گردشگری کهگیلویه و بویراحمد


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدیدی 2 روزه، وضعیت زیر ساخت های جاده ها و اماکن گردشگری شهرهای یاسوج و سی سخت را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد مهدی صالحی در  بازدید از زیرساخت های شهر سی سخت از وضعیت نامناسب جاده سی سخت به چشمه میشی و گوه گل به شدت گلایه کرد و دستورات لازم جهت ایمن سازی، آسفالت جاده ها، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، تابلو های راهنمای گردشگری ، خط کشی جاده ها ، نصب گاردیل، بهسازی و پاکسازی جاده یاسوج به سی سخت و منطقه گردشگری سی سخت-کوه گل را صادر کرد.

بازرس کل استان در حاشیه این بازدید با اشاره به پتانسیل گردشگری شهرهای یاسوج و سی سخت گفت: امروزه گردشگری در توسعه کشورها، شهرها و مناطق محروم نقش بسزایی داشته به طوری که با بکارگیری این صنعت، رونق اقتصادی و توسعه جوامع ضعیف را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: عدم وجود کار مناسب و نرخ بالای بیکاری از جمله عواملی است که باعث عقب افتادگی جوامع به ویژه در مناطق مستعد گردشگری می شود، که رفع این موضوع تا حدود زیادی می تواند در توسعه و پیشرفت یک منطقه موثر باشد.

صالحی ادامه داد: با توسعه صنعت گردشگری به ویژه در مناطق کم برخوردار می توان فرصت های شغلی فراوانی ایجاد کرد و در پی آن توسعه و پیشرفت منطقه را شاهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل مدیران گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل مدیران گردشگری کهگیلویه و بویراحمد