مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-07دانش

ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تقی امینی در نشست معاونین فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با بیان اینکه در نظام رتبه بندی، - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور بر ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد تقی امینی در نشست معاونین فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با بیان اینکه در نظام رتبه بندی، اسناد بالا دستی کامل دیده نشده و فعالیت های فرهنگی مغفول مانده است، گفت: رتبه بندی این فعالیت ها باعث ارتقای جایگاه دانشگاه و اطلاع این مراکز از نقاط ضعف خود می شود.

البته در دانشگاه پیام نور ما دو کارگروه رتبه بندی در سطح مدیران پایه و میانی در خصوص بررسی کلیات و تعیین شاخص ها تشکیل شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: این دانشگاه رتبه بندی را هدف نمی داند و آن را یک ابزار سنجش برای شناسایی نقاط قوت و ضعف خود تلقی می کند که به کمک آن بتواند در راستای توسعه علمی و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه

ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه