مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-07اقتصادي

جزییات فروش اموال تملیکی در بورس کالا


سازمان اموال تملیکی از توافق برای عرضه اموال تملیکی در بورش کالا خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید غلامی باغی -عضو هیات مدیره و معاون فروش اموال منقول سازمان سازمان اموال تملیکی - جریان واگذاری اموال تملیکی در بورس کالا را تشریح کرد.

کاهش ریسک خریدار و فروشنده در بورس کالا وی با بیان اینکه نحوه فروش اموال تحت اختیار سازمان هم اکنون از طریق مزایده های الکترونیکی و حضوری است گفت: پس از دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی و در راستای اجرای برنامه های تحولی سازمان و همزمان با صدور فرمان 9 ماده ای رییس جمهور در خصوص مبارزه با قاچاق و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای این سازمان، برنامه ریزی لازم برای فروش بخشی از کالاهای تملیکی از طریق بورس کالا در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد:سازمان اموال تملیکی و سازمان بورس اوراق بهادار و شرکت بورس کالای ایران به این تصمیم رسیدند که، بورس کالا می تواند یکی از بسترهای مناسب فروش کالاهای در اختیار سازمان اموال تملیکی باشد که تمام ویژگی های لازم از جمله شفافیت مبادلات، نظارت نهاد حرفه ای بر قیمت گذاری و فرآیند تحویل کالا در آن گنجانده شده است.

به گفته غلامی، فروش اموال در بستر بورس کالا، ریسک خریدار و فروشنده را کاهش می دهد و مزایای عرضه کالا در بورس نسبت به روش های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فروش اموال تملیکی در بورس کالا

جزییات فروش اموال تملیکی در بورس کالا