مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-07سياسي

نامگذاری یک خیابان به نام جنگل بان در بسطام


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود، گفت: به همت شورای شهر و شهرداری همزمان با هفته منابع طبیعی یکی از خیابان های شهر بسطام به نام جنگل بان نامگذاری شد.

- ، محمد رضا کشاورزیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران همزمان با مراسم روز درختکاری در بسطام از نامگذاری خیابانی به نام جنگلبان در این شهر خبر داد و بیان کرد: به همت شهرداری و شورای اسلامی باغ شهر نمونه گردشگری بسطام و با پیشنهاد اداره منابع طبیعی شهرستان شاهرود، بخشی از محور گردشگری کروی بسطام به نام خیابان جنگلبان نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه این اقدام بخش کوچکی از فداکاری ها و تلاش های میراث داران عرصه های طبیعی کشور را جبران می کند، تاکید کرد: تعامل دوسویه در نامگذاری این معبر توریستی یکی از نکات مثبت در این رویداد است که باید از بانیان آن تقدیر کرد.

رییس منابع طبیهی شاهرود همچنین با بیان اینکه توزیع و کاشت 350 هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در استان سمنان صورت می گیرد، گفت: شاهرود بخش قابل توجهی از این میزان فضای سبز را به خود اختصاص خواهد داد.

ناصر شمس، نایب رییس شورای اسلامی شهر بسطام نیز ضمن اعلام حمایت مدیریت شهری از اقدامات تشویقی در زمینه پاسداشت ایثار و فداکاری جنگلبانان، این اقدام را تلاشی در راستای اهمیت بخشی به مقوله میراث طبیعی و حفاظت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری یک خیابان به نام جنگل بان در بسطام

نامگذاری یک خیابان به نام جنگل بان در بسطام