مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-07ورزشي

آموزش نجات غریق 33 هزار معلم ورزش در کشور


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از آموزش 33 هزار معلم ورزش در کشور خبر داد و اظهار کرد: این تعداد معلم ورزش قرار است آموزش 4.

5 میلیون دانش آموز را در کشور عهده دار شوند.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از آموزش 33 هزار معلم ورزش در کشور خبر داد و اظهار کرد: این تعداد معلم ورزش قرار است آموزش 4.

5 میلیون دانش آموز را در کشور عهده دار شوند.

مهدی حیدری ظهر امروز (16 اسفندماه) در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه مجمع انتخاباتی که امروز برگزار و شاهد کشیده شدن آن به دور سوم بودیم؛ بسیار قانون مند و شفاف بود، افزود: مهم تر از آن حضور حداکثری اعضای مجمع در این انتخابات، حاکی از استفاده از همه ظرفیت ها است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش رکن اصلی را در فدراسیون نجات غریق و غواصی داشته و هیئت ها نیز باید به این موضوع اهتمام بورزند، تصریح کرد: یکی دیگر از افتخارات فدراسیون نجات غریق و غواصی، وجود 2000 هزار نفر عضو در این رشته است که این خود می تواند ظرفیت عظیمی را در راستای توسعه همه جانبه نجات غریق و غواصی به دنبال داشته باشد.

این مسئول، گام اول برای برنامه ریزی درست را، برخورداری از اطلاعات متقن و جامع عنوان کرد و ادامه داد: نجات جان انسان ها بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش نجات غریق 33 هزار معلم ورزش در کشور

آموزش نجات غریق 33 هزار معلم ورزش در کشور